Shoplog - BGparty & Amsterdam

dinsdag 6 mei 2014


Naast de Goodiebag die we op de Beautygloss Party kregen heb ik natuurlijk ook zelf wat gekocht. Er waren zoveel leuke merken van budget tot toch enkele luxe merken en omdat we er een extra dagje Amsterdam aan vastplakten gingen we de dag nadien ook de winkelstraten af. Ik heb mijn best gedaan denk ik zo.

BEAUTYGLOSS PARTY


Ik maakte een lijstje vooraf zodat ik niks zou vergeten al beseften we pas net op het einde dat we Mascha haar boek nog niet hadden terwijl ik dat als eerste wou halen! Natuurlijk had ik geen gesigneerd exemplaar meer tegen die tijd haha, maar ik ben wel blij dat het niet uitverkocht was. 


Er was een leuke actie op de maskertjes van Dr. Van Der Hoog: vier voor €5! Ik heb er al redelijk wat gehad, maar de nieuwe Yummy Yoghurt en Luxury Lotus Litchi moest en zou ik nog proberen. 


Bij Enchantra (nederlandse onlineshop waar ze oa Sleek verkopen) kocht ik het Storm palette van Sleek en de Expert Face Brush van Real Techniques. 


Ook bij Inglot waren er fijne prijzen! Ik kocht dit gevuld palette voor €30, wat normaal €45 was dacht ik. Het was wel effe hectisch om kleuren te kiezen en er was een beperkte keuze, maar toch ben ik blij met mijn nieuw palette. 


Totaal onverwacht kocht ik Kiss Me Tonight van Philosophy. De verkoopster overhaalde me gewoon haha.


Toen Mascha het over de Beach Spray van Andrélon had op de party was ik meteen verkocht. Ik hou wel van een warrig effect. Ik ben benieuwd wat het met mijn haren gaat doen.


Ook de Kristalpad van Allure had ik niet op mijn lijstje gezet, maar het is zo een fijne manier van ontharen. Dit moet nog uitgebreid getest worden!

AMSTERDAM


Durable Eyeshadow Mousse van Make-Up Studio, eentje waar ik zoveel over heb gehoord en wat zijn ze ook mooi.


Een twijfelgevalletje als ik deze zou kopen, maar ze zien er gewoon té leuk uit die Sheer Tints van OPI.


Dankzij Ine wist ik dat er ook een Yankee Candle shop zou zijn. Ik heb vooral bloemige lentegeuren meegenomen, maar Home Sweet Home was online steeds uitverkocht dus deze bewaar ik tot kerst. 


En nog wat lekkers gekocht bij Eichholtz Delicatessen! Pasen is wel voorbij, maar de Mini Eggs staken toen mijn ogen uit bij enkele youtubers dat ik ze toch nog wou meenemen.

Uiteraard komt alles binnenkort wel uitgebreid in een artikel online!

18 opmerkingen

  1. Wauw, gave aankoopjes! Dat boek van Mascha lijkt me goed, ik ben ook heel benieuwd naar die lakjes van OPI

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige items heb je gekocht, ik ben nu al benieuwd naar de reviews!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw je hebt heel veel leuke dingen gekocht. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een toffe aankopen! Naar mijn idee heb je een superleuke dag gehad :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke aankoopjes, ik wil volgend jaar ook graag gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke koopjes heb je gescoord meid! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een super leuke aankopen heb je gedaan! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke aankopen! Ik wil het boek van Mascha erg graag, daar ben ik zo benieuwd naar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldige aankoopjes! Ben benieuwd naar je reviews!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijne aankoopjes! Ik ben wel benieuwd naar die sheer tints van OPI. Misschien kun je die eens laten zien op je blog? De expert face brush is heel fijn, die heb ik zelf ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. super leuke aankopen! Vooral the sheer tint van O.P.I x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke dingen heb je gekocht!
    Ik ga je volgen op bloglovin!
    Liefs, Daphne

    www.fashionismyfantasy.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke items :) Vooral die maskertjes, ik ben zo'n fan van dat merk :) En die kwast heb ik ook, dat is echt mijn favoriet want ik gebruik hem elke dag :)

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.