Lip plumpers

maandag 12 mei 2014


Lip plumpers, werken ze echt? Ik heb door de jaren heen vaak gezocht naar een product dat mijn lippen wat meer volume zou geven. Jammer genoeg heb ik maar dunne lippen met dan nog eens een liprand die je bijna niet ziet en waarschijnlijk ook half is verdwenen dankzij de oh zo leuke koortsblaasjes. Vandaag laat ik jullie vier lip plumpers zien en wat voor effect ze geven.

Ik weet dat ik er niet al te veel van mocht verwachten, maar dat doe je automatisch toch als er wordt belooft dat je ineens volumineuze lippen krijgt. In mijn collectie zit:
  • Volume-Up! van Essence
  • Sexy Motherpucker van Soap & Glory
  • Lip Primer & Plumper van ELF
  • Lip's van Phabel


Mijn lippen zonder iets erop.


Links: Sexy Motherpucker Soap&Glory
Rechts: Volume-Up! Essence

Dit zijn twee lipglossen, waarvan de ene al wat meer tintelt als de ander. Sexy Motherpucker heeft een sterke geur die mij doet denken aan zo'n cosmetische chocolade geur, is erg plakkerig en geeft het meest branderig gevoel (maar niet extreem natuurlijk). In Volume-Up! is munt erg aanwezig en deze voelt prettiger aan. Hij geeft eerder een fris effect.


Links: Lip Primer & Plumper ELF
Rechts: Lip's Phabel

De Plumper van ELF vind ik heerlijk, omdat hij helemaal naar kaneel ruikt. Kaneel zorgt dan ook weer voor het tintelend gevoel. Ook laat hij mijn lippen gevoed achter.
Lip's is dan weer een crème, eigenlijk een anti-rimpelcrème voor je lippen en zorgt er ook voor dat ze voller lijken. Deze gebruik ik erg graag. Hij trekt heel snel in en geeft de indruk dat mijn lipkleur ook duidelijker wordt, wat hier dan misschien voor het 'voller' effect zorgt. Je voelt er ook totaal niks van op je lippen. Dit blijft een favoriet. 

Een erg groot verschil tussen deze vier is hier jammer genoeg niet. Een gloss doet je lippen altijd wel wat voller lijken en het effect van de tinteling zie je maar minimaal + blijft ook geen uren duren. 

Gebruiken jullie wel eens een lip plumper?

10 opmerkingen

  1. Ik heb nog nooit een lip plumper geprobeerd, maar het ziet er wel goed uit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nog nooit gebruikt maar nu wel nieuwsgierig ernaar geworden! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb dit nog nooit gebruikt, maar het lijken me wel fijne producten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had er eigenlijk nog nooit van gehoord :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eerlijk gezegd heb ik het dit weekend pas voor het eerst gehoord, ik heb er dan ook geen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb die van Essence ooit al wel is gehad, maar dit geloof niet dat zo'n producten kunnen werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb zoiets nog nooit gebruikt, maar dankzij je review ben ik er wel erg nieuwsgierig naar geworden. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb ze ook weleens gebruikt maar ik zag eerlijk gezegd ook nooit echt verschil.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb er enkele weken geleden in de Sephora nog ééntje cadeau gekregen van Buxom. Eén ding is jammer: ik krijg het ding met geen mogelijkheid open ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik geloof ook niet zo in lip plumpers. Ik denk dat ze je vooral het gevoel van vollere lippen geven, maar verder weinig doen.

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.