Hema - Dead Sea Mask

maandag 24 februari 2014


Als ik een hele dag en avond make-up heb op gehad dan is dat vaak teveel voor mijn huid. Zeker als ik 's avonds in een omgeving zit waar het warm is. Nee, dan is mijn huid niet tevreden en dan duiken er al vrij onmiddelijk onzuiverheden op. Zaterdagavond was zo een dag en toen ik grondig reinigde voor het slapen gaan kon ik al de eerste vervelende puistjes ontdekken. Op zondag liet ik mijn huid terug ademen en vond ik het tijd voor een maskertje. Voor mij de beste oplossing in zo een rampsituatie.
Van Hema had ik onlangs het Dead Sea Mask meegenomen wat voor onzuiverheden bedoelt is, ideaal dus om uit te testen. 

Dead Sea Mask:
Dit diep reinigende en zuiverende kleimasker met dode zee mineralen helpt onzuiverheden verwijderen. Na gebruik voelt de huid weer fris, zacht en schoon aan.  

Verder wordt nog vermeld dat je het masker op een gereinigde huid met warm water (zonder af te drogen) moet aanbrengen en een 10 tot 15 min moet laten inwerken.



Dit kleimasker werd zoals ik verwachtte na een tijdje harder en gaf hij een trekkerig gevoel. Voor mij niet vervelend, ik heb liever het gevoel dat het een bepaalde werking heeft en om puistjes te bestrijden moeten ze worden aangepakt. 
De geur doet me even denken aan de zee, zeker niet verkeerd. 

Het afspoelen ging prima. Het gaat er minder vlot af dan een bv. voedend masker, maar ik heb niet echt moeten schuren om het eraf te krijgen. 
Mijn gezicht zag er op de plaasten van de puistjes roder uit, maar om te kunnen zeggen als het iets doet kan je natturlijk pas de dag nadien oordelen hierover. 
Wel kan ik van de eerste indruk zeggen dat mijn huid ongeloofelijk zacht aanvoelde. Een babyvelleke is er niks tegen!
Dit had ik eigenlijk niet verwacht, maar vind ik wel erg positief.

De dag nadien: Een huid die er zichtbaar al een stuk beter uitziet! De puistjes die ik had zijn veel minder aanwezig, ik zou zelf zeggen dat ze uitgedroogd zijn. In het algemeen voelt mijn huid nog steeds zacht aan. 

Dit masker doet zeker wat hij belooft! Ik ben er erg positief over en ga zeker nog maskertjes van Hema proberen. Ze zijn de 1,50€ zeker waard! 

11 opmerkingen

  1. Klinkt goed! Heb nog nooit een maskertje van Hema geprobeerd maar moet ik misschien eens gaan doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat klinkt deze ongelovelijk fijn!

    x Angela
    Roseary

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad, voor die prijs het proberen zeker waard!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt heel erg goed, zeker voor de prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb nog nooit een maskertje van de Hema gebruikt :)
    Maar yay, voor die prijs en als het goed werkt...super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb nog nooit een maskertje van HEMA getest, maar dit ziet er good stuff uit voor € 1,50!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe dat echt veel te weinig he, maskertjes opdoen. deze klinkt zeker goed!

    X sara

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb nog nooit een masker van HEMA gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een fijn review is dit!
    Ik moet denk heel snel naar de Hema toe haha.
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb ook nog niet eerder een maskertje van de Hema gebruikt. Ik gebruik een groene kleimasker van de Tuinen, die ook geschikt is voor een onzuivere huid.

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.