Samples, mini's - Wat doe jij ermee?

dinsdag 7 januari 2014



'En ik doe er nog enkele samples bij'. Het klinkt je vast bekend in de oren. Je hebt net afgerekend bij de parfumerie/skincare winkel en ze geven je nog wat extra's mee. Hoe meer je hebt gekocht, hoe leuker de samples vaak zijn. Maar wat doe jij ermee? Gebruik je ze of belanden ze vaak in de vuilbak? 

Misschien ben ik één van de weinige die altijd excited is om snel in mijn zakje te kijken wat ze er nu net hebben bij gestoken. Ja, ik ben dol op mini's of zoals ik ze noem, staaltjes. Niet dat ik ze echt allemaal gebruik. Het hangt er vanaf wat het juist is. Als het nu een moisturizer is die bijvoorbeeld niet voor mijn huidtype bedoelt is of een parfumstaal waarvan de geur mij misselijk maakt dan pas ik toch wel. 


Het handige aan staaltjes is dat je zo een product kan leren kennen. Vooral als het al een serieuze mini is. Die zijn natuurlijk het leukst. De inhoud van de kleine zakjes is vaak maar voor één of twee keer, waardoor je natuurlijk moeilijk kunt zeggen dat het product iets voor je huid doet. 
Voor parfum geldt hetzelfde. Ik wil liever een parfum even op mij hebben getest om te weten als hij echt wel bij me past en mijn ding is.

Wanneer ik ze ook vaak gebruik is als ik een weekendje weg of op vakantie ben. Ze nemen niet veel plaats in en zo bespaar je heel wat gewicht in je koffer. 

Nieuwsgierig als ik ben, wat doe jij ermee? 

9 opmerkingen

  1. Ik leg ze meestal in mijn kast en dan vergeet ik ze. Zonde! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben op dit moment bezig met een grote schoonmaak en probeer zoveel mogelijk op te maken, ruimt namelijk lekker op :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik laat ze eigenlijk altijd liggen, oeps!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben altijd wel blij met de lekkere parfums. Zo'n tester is genoeg om in mijn tas te hebben en soms vind ik het gewoon lekker om iets anders op te hebben dan mijn eigen luchtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb echt tassen vol met samples. Ik ben er gek op :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bij mij zitten ze nu in een laatje. Af en toe pak ik een product. Als ik het echt echt echt lekker vind koop ik het om uitgebreider te testen voor mezelf en mijn blog. Ben ook van plan om samples weg te geven in winacties (als extraatje)

    Liefs,

    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn samples blijven meestal in een kast liggen haha, ik gebruik alleen de parfum staaltjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik gebruik ze ook altijd! Met sachets kun je meestal niet echt zien of een product zijn werk doet maar je kan wel de structuur voelen en ruiken of je de geur lekker vindt. Luxesamples zijn ideaal om te testen of een product iets voor jou is. Ik neem ze ook altijd mee op vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik hou alleen de staaltjes bij die me echt interesseren, de anderen geef ik weg of gooi ik weg

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.