Home decoration

maandag 18 november 2013


Persoonlijke update:
Ik ga binnenkort verhuizen, iets waar ik wel naar uit kijk (buiten het verhuizen zelf). Ik woon hier nu een drietal jaar in mijn appartement en na bijna 10 jaar in het centrum te wonen ga ik terug buiten de stad wonen, maar wel nog steeds in Hasselt (Big love voor Hasselt City!). Ik zoek liever wat meer rust op ook al heb ik het altijd superleuk gevonden om zo dichtbij de stad te wonen. Waarschijnlijk ga ik er wel elk weekend naartoe gaan mij kennende, maar dan nu wel met de auto, bus of fiets. 
Het voordeel is dat ik dan wat ruimer woon en in de zomer eindelijk buiten kan zitten! Dit begon me vorige zomer echt wel tegen te steken, vooral als je dan nog eens in een dakappartement woont. 
Aangezien ik nu dus wat meer plaats heb, ga ik waarschijnlijk ook wat nieuwe kasten en interieurspullen moeten kopen. Mijn nieuwste hobby? Interieur foto's kijken op Pinterest! Ik vind het zo leuk en het geeft me zeker inspiratie. Geniet mee van de foto's:



Ik ben al voordat ik verhuisplannen had op zoek naar een geschikte tekst voor op mijn woonkamermuur. Er zijn er zoveel leuke dat ik ze echt allemaal wil, maar dat zou iets te druk zijn haha.



Als ik de nodige fotokaders heb bijeen gevonden wil ik daar ook graag een muur van vol hebben. Ik vind foto's heel erg belangrijk, zo heb ik een klein beetje het gevoel dat mijn familie en vrienden dan altijd bij me zijn.


Ooooh, zo een tapijt zou ik wel willen!! #vlinderverslaafd



Kaarsjes gaan zeker niet ontbreken.




Waar ik het meest naar uitkijk is mijn eigen beauty plekje. Ik wil een mooie toilettafel met een Alex ladekast van Ikea. Jep, dit komt er zeker!


Geen uitleg voor nodig! 

De foto's komen allemaal van Pinterest.

Vinden jullie decoratie belangrijk in je interieur?

5 opmerkingen

  1. Wat een super mooie foto's dat vlindertje is zo mooi!! :) Ik heb pas mijn slaapkamer helemaal weer veranderd, en ik vind decoratie heel belangrijk maar vooral ook heel erg leuk!! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat kastje op de laatste foto! Zo mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's zeg! Vooral de eerste en de laatste! Ik vind decoratie ook erg belangrijk. Het maakt je huis toch net iets meer af. Heerlijk dat je straks ook buiten kan zitten in de zomer. Dat vind ik echt het fijnste dat er is!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kaarsen en houtaccenten vind ik altijd supergezellig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie inspiratie! Ik hou van de witte interieurs.

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.