Healing Honey Peel Off Masker - Dr Van Der Hoog

dinsdag 8 oktober 2013



Voor een gezichtsmaskertje ben ik altijd wel te vinden. Overlaatst kocht ik er enkele van Dr Van dr Hoog waarvan ik gisteren het Healing Honey peel off masker testte. Honing staat er voor bekend je huid superzacht te maken + ik verwachtte ook een heerlijke zoete geur, maar wat dat ook zo?
Het Healing Honey masker is zowel reinigend als poriënverfijnend. Je brengt er een dun egaal laagje van aan zodat je het makkelijk kunt verwijderen. 
Het masker heeft een gelachtige structuur en is wat plakkerig. Het eerste wat me direct opviel was de geur. Ik kon er een honinggeur in terugvinden, maar helaas niet zo eentje als uit de Honeymania collectie van TBS.Dat vond ik niet zo een probleem, wel dat hij ook een enorm sterke geur had. Mijn eerste gedacht was alcohol en ja in de ingrediëntenlijst stond alcohol op de tweede plaats! Ok dat was een tegenvaller, maar ik besloot het masker toch zijn werk te laten doen.

15 minuten heb ik het erop gelaten, met een niet zo ontspannend gevoel door die straffe geur.
Trouwens, geen idee als het aan mij ligt, maar peel off maskers krijg ik er nooit in één keer eraf. Altijd zit ik te sukkelen en komt het er in kleine stukken af. Nu begrijp ik weer waarom ik niet zo fan ben van dit soort maskers.


Resultaat?
Mijn poriën waren nog steeds even zichtbaar als voor het masker. Ik had niet echt het gevoel dat hij zijn werk deed bij mij. Mijn huid voelde wel wat zachter aan, maar dat was het dan ook. Voor mij is dit één van de mindere maskers van Dr Van Der Hoog en ik heb er echt al superveel van geprobeerd waar ik wel zeer tevreden van ben.

Nog iemand die dit masker al heeft gebruikt?

5 opmerkingen

  1. Wat jammer dat je hij niet zo goed werkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Brrr, ik ken het gevoel van die peel off maskers. Zelf heb ik ook veel liever een kleimasker of een ander afwasbaar masker, die dringen naar mijn mening veel beter door in je huid :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat het niet zo een succes was. Ik heb zelf geen ervaring met peel-off maskers.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel vervelend als je een peel off masker niet in 1x eraf krijgt en wat jammer van de geur

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.