Terugkeer van RuPaul Viva Glam MAC

zaterdag 14 september 2013


Gisteren zat er in mijn mailbox het leuke bericht dat RuPaul, het eerste gezicht van Viva Glam is teruggekeerd!
Aangezien ik gek ben van Viva Glam collecties heb ik deze alweer op mijn wishlist gezet. 

Laat me deze 2 beauties aan je voorstellen:




De Viva Glam Lipstick en Tinted Lipglass zijn bordeauxrood. Volgens mij zijn ze prachtig! Ik ga deze zeker testen als ik in een MAC store ben en hopelijk is het een match. Waarschijnlijk ga ik enkel voor de lipstick gaan, ik ben nu eenmaal meer een lipstick meisje. 

De Viva Glam lipstick kost 18,50€ en de Tinted Lipglass 17,50€

De opbrenst van de verkoop gaat intergraal naar de hulpverlening aan vrouwen, mannen en kinderen die leven met HIV/AIDS. 

Wat vinden jullie van deze terugkeer?

3 opmerkingen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.