Lime Crime - Babette & Geradium

zaterdag 17 augustus 2013


New obsession alert! Vandaag heb ik een superenthousiaste blogpost voor jullie. En wel over mijn twee nieuwe geliefden Babette en Geradium oftwel twee prachtige lipsticks van Lime Crime. Lime Crime klinkt misschien nog niet bekend in de oren, maar toch bestaat dit make-up merk al enkele jaren. Ik kwam er toevallig via Instagram achter hoe leuk Lime Crime is. Hun kleurrijke en orginele collectie trok meteen mijn aandacht en nog een pluspunt, ze testen niet op dieren en zelfs het meeste van hun producten zijn vegan. Benieuwd naar mijn twee beauties?



De verpakking van Lime Crime wordt gekenmerkt door een eenhoorn en een lila hoes. Ik zou normaal niet zo erg enthousiast zijn voor zo een verpakking ik zou ze eerder goedkoop vinden, maar er is iets wat mij echt zo aantrekt, misschien omdat het wat 'over the top' is en lekker kitscherig + ze springen er zo echt wel in het oog in mijn stash. 


Geradium (links) en Babette (rechts) waren twee kleuren die meteen mijn aandacht trokken en ik moest ze gewoon hebben. 


Babette wordt omgeschreven als een pastel koraal kleur. Ik vind het een heerlijke kleur die ik nog niet eerder ben tegengekomen.


Geradium wordt omschreven als een koraal roze kleur. Dit is echt wel een knallende roze kleur, maar toch heel draagbaar.


Swatches van Babette en Geradium


Babette (moeilijk om op foto vast te leggen, in het echt zijn ze veel mooier)


Geradium

Hoe zijn de lipsticks zelf? 
Ze doen me echt helemaal denken aan MAC lipsticks. De geur (naar zachte vanille), structuur (lekker romig) en houdbaarheid (ze houden het wel een tijdje uit op je lippen). Hier wordt je dus nog maar meer enthousiast door! Ik ga mijn Lime Crime collectie zeker uitbreiden.

Lime Crime is wel enkel online te koop volgens mij. Zo kan je ze op hun website bestellen of zoals ik gedaan heb via ebay, aangezien Babette al uitverkocht is bij Lime Crime zelf. 
Ze kosten 15,99 dollar wat ongeveer 12€ is. Dit lijkt me zeker wel een redelijke prijs!

Wat vinden jullie van Lime Crime?

4 opmerkingen

  1. Oooh ik wil al zo lang een lipstick van Lime Crime proberen, vooral Geradium sprak mij het meeste aan! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, die verpakking alleen al! Ik denk dat ik Geranium het mooiste vind!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die tweede is echt zoooo mooi! staat je ook super, maar ik vind de verpakking net wat te kitsch..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lime Crime heeft altijd geweldige pigmentatie. ik vindt je lipstick kleuren prachtig !

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.