Opgemaakt: Mei

donderdag 6 juni 2013


Ik denk dat er weinigen zo zuinig zijn als mij als het gaat om producten op te maken. Het lijkt wel als ik er altijd een eeuwigheid mee kan doen. Kijk mee naar wat toch uiteindelijk opgeraakt is!



Twee mini's van Rituals, de Magic Touch body cream en Zensation foaming shower gel. Ik nam deze mee op vakantie, want mini's zijn gewoon zo handig. Ik vind deze lijn van Rituals echt heerlijk, ze hebben een zachte geur en als er ergens cherry blossom inzit ben ik al verkocht. De schuimende douchegel vind ik zalig in gebruik, deze was dan ook jammer genoeg snel op!


Lumino Contrast van L'Oréal Professionel. Deze is speciaal voor haren met highlights. Hij maakt je haren zacht, verzorgt ze en licht je highlights terug op. Zeker een fijne shampoo! Aangezien ik nu ombré haren heb komt het goed uit dat hij leeg is. 


Klorane droogshampoo. Ook deze nam ik mee op reis en is daar net de laatste dag opgeraakt! Heel fijne droogshampoo. Eentje die niet zo een extreem witte waas achter laat op je haren, kamt heel goed uit en geeft je terug een fris gevoel. 


Als laatste een Lady Speed Stick deodorant die ik schandalig lang ik mijn bezit heb gehouden. Ik kocht deze vorig jaar in New York en ik wou natuurlijk niet dat deze snel op zou zijn, want er hangen herinneringen aan vast. Maar ik heb hem dan toch maar vaak gebruikt de laatste tijd anders werd hij slecht. Misschien binnenkort maar terug naar NY gaan? Of gewoon verder dromen!

Maken jullie veel op in een maand?

5 opmerkingen

  1. Ik ben nog altijd erg benieuwd naar de Lady Speed deodorant. Ik heb er al zoveel goeds over gehoord!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je veel opgemaakt! Leuk om te zien! De producten van Rituals zijn heerlijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die klorane droogshampoo vond ik niet zo fijn, maar de verpakking was wel lekker makkelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mini's zijn inderdaad heel handig op vakantie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die Rituals producten heb ik ook, en I wuv 'em :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.