Nailart - Studs

zaterdag 29 juni 2013


Ik ben niet zo een held in nailart. Het is vaak een heel gepruts om iets moois op je nagels te zetten. Een tijdje geleden kwam ik nagels met studs tegen en dat vond ik natuurlijk wel stoer genoeg om zelf te willen proberen! 


Dit gebruikte ik: 


  • Base & Top Coat van Rimmel
  • Captain Khaki van Rimmel/Gold Carat topcoat van L'Oréal
  • Nailstuds
  • pincet
  • Easy Nailart Bourjois


Het lijkt wel simpel, maar het heeft me even geduurd om het mooi op mijn nagels te zetten. Zonder pincet is het radeloos dus deze zeker gebruiken! 
Hoe ben ik begonnen?
Gewoon je nagels lakken als altijd, maar bij de tweede laag de studs erop doen voordat hij droog is. Je kan ze nog een beetje verschuiven zodat ze zitten zoals je wilt. Zeker je topcoat niet vergeten, anders zal er al snel eentje verdwijnen!

Tip:
Ik kocht de nail studs op Ebay. Daar zijn ze echt goedkoop, voor maar enkele euro's waar de verzending vaak gratis is. 


Ik probeerde ook een sterretje te maken met de glitter topcoat van L'Oréal met behulp van de Nailart stickers van Bourjois. Dit is zeker niet moeilijk, alleen is het met deze kleur niet zo duidelijk als ik had gehoopt. Nu ja, ik ben ook maar een beginneling.

Wat vinden jullie ervan? En is nailart iets voor jou?

16 opmerkingen

  1. Hele leuk nail art! Je kan ook nepnagel-lijm gebruiken.. Dit is denk ik iets mooier omdat je de nagellak niet verplaatst zegmaar! Maar erg leuk gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie nailart! Ik vind de combinatie van dat legergroen met de studs heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er erg leuk uit ! Zelf zou ik dat niet echt kunnen denk ik. Niet geduldig genoeg haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb de studs ook besteld. Ze zijn leuk he! Mooie kleur nagellak heb je op trouwens ♡

    Ps: May I invite you to my giveaway? Only 2 days left to enter!

    Win a $80 Sheinside gift card on my blog:

    www.freshminhtea.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk gedaan. Ik vind nailstuds ook echt heel tof, vooral de combinatie met het olijfgroene vind ik heel mooi gedaan :)! Zo zie je maar dat nailarts niet altijd mega ingewikkeld hoeven te zijn om er super tof uit te zien!

    Als je het leuk vind; ik organiseer vandaag een linkparty op mijn blog! Dit houdt in dat je reclame mag maken voor 3 van je leukste artikelen van afgelopen week inclusief een link én een foto naar jouw blog. Klinkt leuk toch! Zou het heel gezellig vinden als je mee zou komen 'feesten'!

    Veel liefs van Rosie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind studs wel wat hebben op je nagels!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi! En dat kakikleurige basislakje van Rimmel is ook mooi, waauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Simpel, maar heel leuk met die studs!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg creatief en het ziet er leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. het ziet er heel leuk uit

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.