Picture My Life - Mei #5

vrijdag 31 mei 2013

Kan een maand nog sneller omvliegen dan deze? Mei was voor mij een heel leuke maand, want ik vertrok op reis. Kijk mee wat ik nog allemaal heb uitgespookt.

Nagellak uitkiezen! Hoe meer ik er heb, hoe moeilijker het word!

Ik besloot mijn haren voor een keer eens helemaal niet te stylen, enkel wat verzorging erin. Teveel met een stijltang in mijn haren zitten doe ik al een tijdje nietmeer en ik merk echt wel dat mijn haren daar blij om zijn. Ik heb golvende haren van mezelf en nu ze lang zijn vallen ze nog redelijk goed!

Roze nagels blijven een goede keuze!

Gezond en superlekker ontbijtje! Muesli, yoghurt, aarbeien en peer. Ik varieer het fruit heel vaak, banaan, kiwi en blauwbes heb ik ook super graag.

Wok gaan eten bij Tasty Bowl.

Voor ik op vakantie vertrok wou ik graag nog wat tijd spenderen met mijn metekindje Alyssa. We gingen bloemetjes plukken.

Met deze twee koffers vertrok ik op vakantie. Twee zijn er nu toch wel iets teveel van het goede, want het is altijd zo een gedoe om mee te nemen. Ik ga voor mijn volgende reis kijken voor een grotere koffer, zodat de handbagage wat draagbaarder is!

Onze vlucht was om 6 uur 's morgens, ja vroeger kon nietmeer! Dus om 4 uur waren we al op de luchthaven en kon ik wel een starbucks koffie gebruiken.

Zalig genieten van het mooie weer en uitzicht!

Veel Make Up heb ik niet gebruikt tijdens mijn vakantie, maar 's avonds voor het eten maakte ik me vaak wat meer op. Hier met één van mijn favoriete lipsticks, Viva Glam Nicki Minaj van MAC.

Lekkerste ijsje ooit gegeten in Dubrovnik! Serieus ijsje wel haha

Jeej, ik kreeg de Riri Woo van MAC aan!

Na al die zon in Kroatië was er nietveel meer te zien van mijn ombré haar, dus moest ik maar snel naar de kapper. Hier met mijn lieve kapster Marianna. Ze vlocht mijn haren ook in, omdat ik 's avonds naar Live In Hasselt ging en eens iets anders wou.

Live in Hasselt was dit jaar een beetje tegengevallen wat betreft het weer. Het is zoveel leuker als het warm was geweest en er is dan ook veel meer sfeer. Al hadden we wel een leuke avond met cocktails en gibbermomenten! Hier met mijn partner in crime, Liesje!

Look die ik maakte met Riri Woo.

Deze chocolade kocht ik in Kroatië. Het is 72% pure chocolade met lavendel. Mmmm, heel lekker. De laatste tijd probeer ik nietveel in huis te halen van zoetigheden behalve pure chocolade, want dat is nog gezond voor je en ik blijf een chocoladeverslaafde!

Ik weet nog niet wat juni allemaal in petto heeft voor mij, morgen ga ik wel naar Summer Ink Fest waar jullie ook zeker een verslagje van krijgen.

5 opmerkingen

1. Whooo, wat is je haar mooi met die vlecht!! Leuke foto's!
    Eefje

2. wat een heeeerlijk ijsje! hmm ik da me nu meteen wat bolletjes maken :D

3. Leuke foto's! Wat draag je mooie make-up en dat ijsje... Jammie! :)

4. Wat een leuke foto`s om te zien. Heerlijk het ijsje!

Ik ga je volgen.

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.