MAC - Studio Sculpt Concealer

donderdag 11 april 2013

 
Concealer blijft een must als je wat uren minder hebt geslapen en een frisse oogopslag wilt creeën.
Meestal gebruik ik het liefst vloeibare concealer, maar ik kwam  laatst de Mac Studio Sculpt concealer tegen (die normaal in mijn visagiekoffer zit om voor fotoshoots te gebruiken). Dit is een crème achtige concealer die nu eenmaal heel goed dekt. De laatste tijd gebruik ik hem steeds vaker en ik vond het nu wel tijd om je er meer over te vertellen.


De Studio Sculpt Concealer is dus een vaste concealer en bevindt zich in een potje wat enigszins misschien een klein nadeel is, want het is minder hygiënisch. De verpakking van Mac ziet er altijd mooi uit en is ook wel uit stevig materiaal gemaakt aangezien ik hem al enkele keren heb laten vallen en hij nog in perfecte staat is!
Ik heb de kleur NC15, ik denk dat dit één van de lichtste kleuren is.
 

Zonder concealer
 
 
Met de Studio Sculpt Concealer.
Perfecte dekking en met een matte finish. Deze ga ik dus veel vaker gebruiken!
 
De Mac Studio Sculpt Concealer is te koop bij Mac voor 17€

1 opmerking

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.