Shoplog Maastricht: Sissy Boy, H&M, Mango...

zondag 17 februari 2013

 
Gisteren ben ik naar Maastricht gegaan, één van mijn lievelingsplaatsen om te shoppen! Denk aan V&D waar ze zoveel leuke merken van Make-Up hebben. De bijenkorf (Mac!), Mango, L'occitane, H&M, Vero Moda, Zara, Lush, ... een hele lijst winkels die ik keer op keer wil afgaan!
Ik heb een kleine shoplog vandaag van zowel kledij als beautyproducten. Kijk verder als je nieuwsgierig bent wat ik allemaal gekocht heb!


 
 
Ik draag de laatste tijd heel vaak kleedjes, vind het er altijd leuk uitzien en zo heb je al een halve outfit af. Om eens wat anders te kopen ging ik voor de eerste keer bij Sissy Boy binnen en vond deze twee kleedjes die mij direct aanstonden. Vrij basic, maar daar hou ik wel van en dan kan ik ze dus ook vaak dragen.
 
 
In Maastricht heb je ook een H&M accessoires winkel, waar je vooral lingerie, juwelen, make-up... kan vinden. Ze hadden er ook een groter aanbod van sportkledij, wat hier in België zo goed als uitgestorven lijkt. Ik vond dit los topje wel mooi en lijkt me fris in de zomer om erin te gaan lopen. Met zo een kleurtje zullen ze mij zeker wel zien! En ja sokken had ik nodig dus nam ik deze mee met een leuke print.
 
 
In de Mango kocht ik dit los doorzichtig truitje.
 

En als laatste enkele beauty spulletjes.
Een masker van H&M, het eerste wat ik van H&M probeer dus ben wel benieuwd als ze goed zijn.
Lemony Flutter van Lush. Een nagelriemverzorger die ik al vaak op blogs ben tegengekomen en die mijn nagels wel kunnen gebruiken op dit moment.
Catrice Ulti Mate Nudes in de kleur Sky & Seine. Een mooie nudekleur, die me deed denken aan mijn favoriete OPI lak, Barefoot in Barcelona.
En de nieuwe Apocalips lipgloss van Rimmel in de kleur Phenomenom (die ik al getest heb en waar ik zeker op terug ga komen!)
 
 


Een reactie posten

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.