Nivea Lip Butter

dinsdag 26 februari 2013

 
Hoera voor de nieuwe lipbalsems van Nivea! Het moest er natuurlijk ooit van komen dat Nivea deze uitbracht naast hun groot assortiment van verzorgingsproducten.
Er zijn 4 soorten: Original, vanilla & macademia, caramel cream en raspberry rosé.
 

De rasberry rosé die ik probeerde bevat karité boter, amandel olie en hydra IQ die je lippen langdurig hydrateert en berschermt. Hij geeft ook een rozige gloed op je lippen en heeft een frambozenaroma.
 
 
Mijn oordeel:
Het is een romige lipbalsem, die je lippen inderdaad lang hydrateert. Niet de meest intensieve lipbaslsem die ik heb, maar hij doet zeker zijn werk.
Hij geeft een natuurlijke roze glans en de frambozensmaak doet me denken aan waterijsjes van vroeger, mmmm! Ik denk dat ik deze dus graag ga gebruiken als het mooie weer eraan komt.
 

De lip butters van Nivea zijn te koop voor 3,99€

Een reactie posten

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.