Liquid Sand - OPI

vrijdag 1 februari 2013



OPI heeft weer een leuke collectie uit en wel die van Mariah Carey.
Deze collectie bevat de nieuwe textuur Liquid Sand. Deze heeft een matte finish met een glinstering van zand. Leek mij in ieder geval erg benieuwd te maken en stond dus al even op mijn wishlist!



Er zijn 8 verschillende kleuren, waarvan 4 met de nieuwe formule Liquid Sand. Ik heb de kleur Stay The Night.
Op aanraden van OPI moet je 2 lagen van deze nagellak aanbrengen en geen topcoat (anders heb je het matte effect natuurlijk niet).
Als je hem pas hebt aangebracht, lijkt er nog niet veel te gebeuren tot hij helemaal is opgedroogd, dan krijg je dus echt die matte finish en voelt het ook aan alsof je zand op je nagels hebt. Een beetje gek in het begin, maar toch zeer leuk! Hij brengt ook heel gemakkelijk aan wat ik niet echt verwachtte, ik dacht dat hij enorm snel zou drogen waardoor het soms een boeltje word.



OPI kan je in België oa in Planet Parfum kopen.

1 opmerking

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.