H&M - Cinnamon & Argan Oil Revitalising Mask

zaterdag 23 februari 2013

 
H&M verkoopt niet enkel kledij, maar ze hebben ook hun eigen beautylijn. Ik zag vorige week in Maastricht een groot aanbod gezichtsmaskers hangen en nam er eentje mee om te testen. Ik koos het revitaliserend masker met kaneel en argan olie. Revitaliseren betekent dat het mijn huid zou vernieuwen. Mijn verwachtingen waren niet zo hoog dus laat ik je vertellen wat ik ervan vond.


 
Waar ik wat voor vreesde was de geur en ik kreeg ook gelijk, want ik vond het geen aangename kaneelgeur. Het masker rook eerder heel kruidig, waar ik wat misselijk van werd.
Na het aanbrengen (ik zag eruit alsof ik een foute gezichtsbruiner had gebruikt!) voelde mijn huid direct heel fris aan en prikte het hier en daar waar mijn huid waarschijnlijk wat gevoeliger was. Het ging na een tijd gelukkig wel weg en begon ook aangenaam te voelen.
Ik liet het masker zo tussen 10-15 min. erop zitten zoals vermeld stond en spoelde het toen af.
Heeft het zijn werk gedaan?
Ik moet zeggen dat mijn huid heel zacht en glad aanvoelde tegen mijn verwachtingen in. Hierin zal de argan olie zijn werk hebben gedaan veronderstel ik .
 
 
Voordelen:
- De maskers kan je zeker meerdere keren gebruiken, want je hebt niet alles van de inhoud nodig voor je gezicht
- Maakt je huid zacht en glad
- Verfrist
Nadelen:
- De geur!
- De oranje kleur, ik zou liever een neutrale kleur op mijn gezicht hebben
- het prikkerige gevoel net na het aanbrengen
 
 
Zo ik het opnieuw kopen?
Waarschijnlijk niet hetzelfde omwille van de geur, maar ik zou wel nog een ander masker van H&M willen proberen.
 
De Face Masks van H&M zijn te koop voor 1,99€

Een reactie posten

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.