Cleopatra in New York - Deborah Lippmann

vrijdag 8 februari 2013


Deborah Lippmann zal voor velen nog niet bekend klinken, maar ze is erg geliefd in fashion magazines. Zo werkt ze samen met Vogue, Vanity Fair, Donna Karan, Valentino,...
En wel omwille van haar luxueuze nagellak collectie die ze als welbekende manicure van vele celebrities heeft ontworpen. 
Een leuk pluspunt is ook dat ze natuurlijke ingrediënten in haar nagellak gebruikt.


 
Mijn eerste lakje van haar is Cleopatra in New York (goh, die naam alleen al!)
Het is een zwart met gouden glitter nagellak, die je ook als topcoat kunt gebruiken. Ik heb hem nu gewoon twee keer aangebracht waarbij ik al een mooi resultaat heb.
Glitternagelllak gebruik ik wel niet vaak, maar deze vond ik toch iets extra hebben. Er zitten zowel grote als kleine glittertjes in. Het is wel even wennen om hem aan te brengen, omdat je de glitters natuurlijk op zijn plaats wilt houden, maar dat komt ook waarschijnlijk omdat ik er dus niet vaak mee werk.
Voor een feestje of een avondje uit is hij zeker ideaal. Mij maakt hij in ieder geval heel vrolijk!

 
Deborah Lippmann is online te koop. Ik kocht hem via Ebay.

Een reactie posten

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.