Lipverzorging

maandag 14 januari 2013

 
Droge, gescheurde lippen, in de winter is het moeilijk te vermijden. Ik ga mijn tips en favorieten lipproducten met je delen!




Om er eerst voor te zorgen dat je lippen glad zijn en er geen velletjes zijn, kan je een lipscrub gebruiken. Lush heeft heerlijke lipscrubs. Ik gebruik nog steeds die met bubblegum smaak. Gebruik dit wel niet als je kleine scheurtjes hebt, het helpt er niet tegen, is pijnlijk en maakt het vaak erger.
Ik had enkele jaren terug altijd maar last van gescheurde mondhoeken, erg pijnlijk! En niet bepaald een mooi zicht. Ik wist maar niet om er vanaf te geraken. Overdag gebruikte ik gewoon een lipbalsem, maar dat was blijkbaar niet genoeg. Toen ik hoorde dat vaseline ook goed is voor je lippen, wou ik dat eens proberen, maar vaseline is toch wel erg vettig, dus voor overdag was dit niet zo handig. Maar waarom zou je net als nachtcréme niks op je lippen doen 's nachts? Dus smeerde ik de vaseline voor het slapen gaan met een dikke laag op mijn lippen, waardoor ze 's morgens zacht en niet droog aanvoelden! Het is ondertussen een ritueel van me geworden en gebruik nu de speciale vaseline voor de lippen met aloë vera die toch net iets voedender is. Zeker een aanrader als je enorme droge lippen hebt!
 
Verder gebruik ik heel graag de Rosebud Salve, werkt volgens mij wat voedender dan gewone lipbalsems en blijft lang op je lippen zitten. In mijn handtas neem ik graag gewoon een stick mee, is toch net iets hygiënischer als je onderweg bent.

Welke lipproducten gebruiken jullie?

Een reactie posten

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.