Deauty Box Januari

maandag 28 januari 2013


Ik heb er even op moeten wachten, de eerste Deauty box van het nieuwe jaar kwam wat later dan ik hem verwachtte en door omstandigheden kon ik hem gisteren pas openmaken. Ik was dus wel heel benieuwd wat ik deze keer mocht ontvangen.
Dit zit in de box van januari:

* Dermalogica - Daily Microfoliant
Méga enthousiast ben ik om eindelijk iets van Dermalogica te testen, ik hoor hier zoveel goede dingen over.
Daily Microfoliant is een soort poeder wat in contact met water een zachte scrub voor je gezicht word. (ik heb hem al 1x gebruikt en ik moet zeggen dat het een zalige scrub is!)
* L'occitane - Almond Shower Oil
Een hydraterende doucheolie komt altijd van pas in de winter
* Narciso Rodriguez - For Her
Klein parfum flesje
* L'Oréal Professionnel - Vitamino Color Mask
Met de haarmaskers van L'Oréal ben ik wel bekend. Deze zal ik dus ook met plezier gebruiken
* L'Oréal Paris - Elnett Luminize
Ik gebruik zelden haarlak dus deze ga ik misschien cadeau doen aan iemand!
 
Op naar de box van februari.
 

Een reactie posten

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.