My review: L'Oreal Mega Volume Collagene 24h Black Smoke

zaterdag 27 oktober 2012


Ik ben in lange tijd niet meer zo enthousiast geweest over een mascara dan over de nieuwe L'Oreal Mega Volume Collagene 24h Black Smoke! Deze zat in de Deauty box van oktober en ik denk dat het één van mijn favoriete mascara's ooit is! Waarom? Lees maar verder






Wat belooft deze mascara?
' Mega volume, Mega black, Mega hold'
 
Het borsteltje is vrij groot, een beetje gebogen en gaat van dik-smal naar dik.
De mascara geeft volume, maar niet meer dan ik gewend ben van een volume mascara. Ok, het smokey eye efect, geen idee hoe je dat eigenlijk kan bekomen met enkel mascara? Dus dat zie ik niet echt in. Maar waarom ik zo van deze mascara hou, hij houdt mijn wimpers echt een HELE dag gekruld!!! Ik heb vrij lange wimpers en meestal als ik ze krul dan zie je er na een uur nietveel meer van en bij deze keek ik verwonderd na een dag werken in de spiegel dat ze gewoon nog steeds even mooi gekruld waren. Dit is voor mij een superpluspunt!
Hier draag ik de L'Oreal Mega Volume Collagene 24h Black Smoke mascara!
 
 
 
Deze L'Oreal mascara is te koop voor 16,99€
 


1 opmerking

  1. Wauw wat een prachtig resultaat. Wat heb jij een leuke blog! Ik ben je meteen gaan volgen met bloglovin! Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.