MTV 2012 Movie Awards

maandag 4 juni 2012


Het was gisteren de 21ste editie van de MTV Movie Awards in LA. Russel Brand was de gastheer van de avond, die op zijn bekende manier weer uithaalde naar allerlei sterren. (Ik snap nog steeds niet wat Katy Perry in hem zag maar ok :) )
Zoals altijd was het spannend om te zien in welke stijl de celebrities de rode loper betraden.
Kijk even mee:

Emma Stone zag er echt beeldig uit. Haar make-up vind ik heel netjes en haar outfit is ook erg leuk. Ik vind het alleen jammer dat ze haar haren blond heeft geverfd. Het is misschien nog nodig voor een filmrol, maar ik hoop dat ze snel terug haar rosse haren heeft!


De Hilton zusjes wilden natuurlijk geen enkel feestje missen.


Emma Watson ziet er altijd perfect uit! Leuke outfit ook en wat me opviel was dat haar haren terug wat langer waren!


Jessica biel haar look vind ik niet zo wow. Misschien komt het door haar kapsel?


Ik vind de look van Kristen Stewart altijd cool! Zelfs al heeft ze Allstars aan, maar sinds een tijd gaat ze vaak veel vrouwelijker over de rode loper wat haar goed afgaat.


De oranje lippen van Leighton Meester stonden haar prachtig.


En mooie Mila Kunis, met voor mij wel geen mooi kleedje


Voor wie graag de winnaars van gisteren wilt weten:

Een reactie plaatsen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.