Wat heb ik onlangs allemaal gekocht bij Boozyshop?

zondag 13 november 2011


Ik denk dat iedereen het wel enorm spannend vind om het pakketje te ontvangen wat je pas hebt besteld en zeker als het na enkele dagen al bij jou is. Boozyshop is één van mijn favoriete beauty onlineshops. Niet alleen versturen ze je bestelling supersnel, ze hebben er ook veel leuke produkten en die kom ik wel vaak eens tegen op blogs, wat me dan weer nieuwsgierig maakt. Dit zijn de produkten die ik besteld heb..



De Beautyblender! Wie kent hem niet? Visagisten gebruiken hem en ik lees er vaak lovende reacties over. Ik heb hem nog niet gebruikt dus er komt zeker nog een review van (van alle produkten trouwens).






Sleek Dip-it eyeliner. Deze heb ik ondertussen al wel enkele keren gebruikt en ik vind het zeker een prima eyeliner. Ik hou van het borsteltje, gemakkelijk in gebruik en je kan er precies mee werken. Voor mij houdt de eyeliner ook een hele dag perfect.


Sleek Blush in Rose Gold. Wauw, deze vind ik zo mooi! Een perfect kleurtje voor mij en een leuke shimmer erin.




Het sleek sunset palette. Weer enorm mooie kleuren. Swatches volgen nog.






Rosebud Salve. Dit eeuwenoude 'goedje' is werelwijd bekend dus wou ik hem echt wel graag testen. Ik wil hem vooral als lipbalsem gebruiken, zeker met de winter voor de deur zal deze zeker van pas komen!



Een reactie posten

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.