Black Shatter - OPI

vrijdag 25 februari 2011

Yaaay! Eindelijk heb ik 'em! Ik had al veel winkels afgegaan, maar telkens kreeg ik te horen dat de collectie nog niet binnen was. Maar door wat rond te vragen ben ik er eindelijk aangekomen :)
Ik heb hem al snel even geprobeerd en vind het echt zo'n leuk effect! Op andere nagellak dan Opi gaat hij niet zo goed, ofwel had ik geen geduld maar wou het even testen! Ik ga misschien nog een andere nagellak van de Katy Perry collectie kopen, maar weet nog niet welke. Morgen ga ik uitgebreid aan de slag ;)

4 opmerkingen

  1. zo leuk! Die willen wij ook! Lijkt ons echt z'n gaaf effect hebben, maar ze zijn idd bij veel winkels ook al uitverkocht!
    Trouwens we hebben nu een give-away! Misschien vind je het leuk om er aan mee te doen?

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supervet! Ik zou die ook wel willen! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw die wil ik ook hebben!!

    Echt een leuk blog!

    Laten we elkaar volgen!!

    xx Chamafashion

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.